Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Fantasy art by Soraya Ries
26 janvier 2009

egel bescherm elfje

..... een nieuwe creatie, nhaaa niet helemaal nieuw hoor, dit was eigenlijk het beginstuk van de challenge van dit jaar...LOL.. . maar ik kreeg zulke leuke reacties van het schilderij, dat ik dat als challenge moest opgeven... naja ... gedaan he....

Elf_20Ange_202_11_2008_20002_1_

Ze is bang, ze beschermd Will een halfegeltje. Ik had dus een boze geest ofzo in een boom bedacht.... Die geest is er gelukkig voor Ange nooit gekomen.

Ze werd steeds verhuisd, van het ene hoekje naar het andere hoekje, heb ik gisteren maar een behoorlijk zware kandelaar bij Xenos gehaald, helaas blijft de epoxy niet op dit spul plakken. Daar moet ik dus nog even lijm onder smeren, onder het blokje apoxy. Was bang dat deze elf op een gegeven moment kapot zou gaan.

Ze is gemaakt van Premix, jawel... ik heb ook geschuurd... . whaaa... een soort pruikje gemaakt van tib.lam, haar jurkje is ook van Premix. Er zit een geraamte in... ook dat nog...Will is van witte fimo, met stekels van bont (nep he).... Ze is niet perfect gemaakt, maar wel grappig zo toch, ik heb haar ook humor vleugels van regenboogfolie gegeven, haar gek omhoog.... o, ja en prachtige glasogen, gekocht bij Annelize

Elf_20Ange_202_11_2008_20003_1_

Publicité
Commentaires
Publicité
Derniers commentaires
Publicité