Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Fantasy art by Soraya Ries
26 janvier 2009

Mijn ballerine , Purple

Purple_20dance_203_11_2008_20002_1_

Dit is Purple, ik wil al een hele tijd een dansende elf of ballerina maken, in een ballet houding.

Ik zal het niet goed schrijven maar dit acrobatische standje is een Grand batma tandu en dan in het Frans he...LOL.... Toen ik een jaar of 12 tot ongeveer eh voor de bevalling van een van de kids, kon ik dit nog. Zwaaiend he... niet vast in zo'n stand.

De kleur is geinspireerd door het 'kwastje' ze heeft uiteraard een geraamte, helemaal van polymeerklei geheel geschildert met acryl, kant erop geplakt, vleugels van Vliesofix en Vlieselline, ... en heel leuk, oogjes gemaakt door Claire van Fairytasia.

Purple_20dance_203_11_2008_20004_1_

Haar handen zijn wat aan de grote kant, maar ik vond het wel elegant. Haar standbeen is voor een deel van Apoxy.

En de foto weer gemaakt in de fototent! Wat ben ik er blij mee!!!!  O, ja ze is 20 cm!!! Hoe vinden jullie haar?????

Purple_20dance_203_11_2008_20003_1_

Publicité
Commentaires
Publicité
Derniers commentaires
Publicité