Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Fantasy art by Soraya Ries
21 septembre 2009

Een elfje op een vaas

Ik hen nu een nieuwe elf afgewerkt ...Voor mijn doen is het best wel een grote elf en ze zit op een vaasje, pfff.... wel een paar keer eraf gevallen, maar nu zit ze met Apoxy, vreemd genoeg liet het los bij het polymeerklei, en 2 componentenlijn muurvast. Super haar van Hannie Sarris  en ook de oogjes zijn dit keer van Han, vindt dat nog steeds heel erg leuk om met dat haar kapsels mee te maken, wimpers van Triskel en bruidstule. Ik hou eigenlijk niet zo van strikken en kwikken maar dit ontstond eigenlijk. Ze had nl. een raar rood vlekje midden op haar been, ik heb gepield, maar helaas het werd eigenlijk alleen maar lelijk. Voor de gein eigenlijk zo'n roosje ervoor gehouden.... nou ja van het een kwam het ander. Eigenlijk is ze over-the-top, maar in dit geval vind ik het wel leuk....

Fantasy_20_9_2009_002

Fantasy_20_9_2009_001 Fantasy_20_9_2009_003

Hoe vinden jullie haar?

Publicité
Commentaires
A
oooh wat is ze mooi , ik ben dol op haar lieve en fijne gezichtje en de schoentjes zijn zooo schattig !!!! echt een prachtstuk hoor !!
Publicité
Derniers commentaires
Publicité